Dünyanın sonu biz ölülər üçün

Dünyanın sonu ölənlər üçün

Deyilənə görə dünyanın sonu gəlirmiş.Dekabr ayının 2-ci yarısı başlayır bu dağılma dalğaları.Şəxsən məni narahat edir bu məsələ.Qıraqdan baxıb deməyin mənə “axmaq”🙂 Əgər planetdə hava olmayacaqsa və mən siqaretimi rahatca çəkə bilməyəcəmsə bu məni narahat edir🙂 . Amma Dalay kişinin mənə yazdığı sms-də “Siqaretivi rahat çək fuflo söhbətiydi zarahat eləyirdim🙂 ” yazmasından sonra rahatladım biraz və şoku məhv etmək üçün tez bir Sobranie aldım və filtirinə qədər əritdim🙂 … 

Amma doğru düşünsən bu sözsöhbətlər pis nəticəyə çıxara bilər.Dünya heç dağılmasın.Amma ortaya atılmış bu mırt dalğası çoxlarını həqiqətəndə öldürə bilər. Adi götürək ürək xəstələrini.Dekabrın 21-nə keçən gecə hava biraz qaralan kimi ürəyi xəstə olanlar bunu dünyanın sonu kimi nəzərə alıb ürək partlamasından ölə bilərlər.Daha sonra götürək adicə psixoloji sarsıntısı olan insanları. “Onsuzda öləcəyik birazınıda mən öldürüm maraqlı olsun” kimi fikirləşənlər az olmayacaq bu 7 milyardın içində.Günorta vaxtı kimsə məhlədə siqnal versə bununda nəticəsində ölənlər ola bilər.Kimsə mırta havaya fişəng buraxsa bütün bina sakinlərinin yarısı dəli yarısıda ölə bilərlər.Başqa ölkələri bilmirən amma bu sözsöhbətdə ən çox xeyir götürən “Yas mərasimləri” təşkilatçıları olacaq.Alver böyüyəcək bu günlər ərzində.Sonda fikirləşin və unutmayınki 4-5 gün ərzində siqnal,fişəng atmaq kimi hərəkətlər etməyin.Birdən görərsinizki kimsə tərk eylədi bu cahani :)) Uğurlar😉

Bir cavab yazın

