Mən oğraşam bəs sən ?

Mən oğraşam – ona görəki sadəcə özümü düşünürəm.Başqalarını düşündüyümü düşünsəmdə yenədə özümü düşünürəm.Yol gedəndə başqasını yox özümü düşünürəm,yol gedəndə kiməsə yer verəndə yenədə özümü düşünürəm.Düşünürəmki savab iş görmüşəm və ona görə mənə “bonus” xalları yazılır.Hətta namaz qılanda belə özümü düşünürəm.Düşünürəmki bunu etsəm mənə qıraqdan baxanlar ağıllı,tərbiyəli kimi baxacaqlar.Amma yolla gedəndə hansısa qızın harasınasa və ya haralarınasa baxıram.Mənə elə gəlirki lazım olan yerinə baxıram.Amma unuduramki oda qadındı.Görmək istədiyimi görmək üçün ona baxıram.

Mən oğraşam – ona görəki cibimdəki pulu görüb ona nə gəldi alıram.Amma onun necə qazanıldığını fikirləşmirəm və heç fikirləşməkdə istəmirəm.Bunu fikirləşdiyimi düşünsəmdə.Fikirləşmirəmki verdiyim pulu necə qazanırlar.Fikirləşmirəmki heçnə saydığım 1 manata hal-hazırda 10 külfətlik ailənin ehtiyacı var.Fikirləşmirəmki bu dəqiqə bu yazını yazdığım vaxt kimsə acınnan can verir.Mən yenədə kef içində yaşayıram.Maşın istəyirəm,ev istəyirəm.Nə gəldi istəyirəm.Elə səndə istəyirsən oda istəyir o biri yanındakıda.Amma sən bir gündə olsa sənnən başqa kiminsə nə istədiyi düşünəcəksənmi görəsən.Bəlkədə düşünərsən amma buda sənin hörmətini kimlərinsə yanında artırmağın üçün olacaq.Fikirləşmədiyini düşünsən belə bu belə olacaq.Bəsdi yasdıq və boyun ardına yığdığın.Bunları fikirləşməklə bir fahişəylədə eyni cərgədə dayana bilməyəcəksən.Fahişədə pul üçün işləyir.Amma o ən azından bilirki nəyini verir,nəyini itirir və nə alır.Odurki gəlir arada bir qram qeyrət yada salaq.Olarmı ?

Bir cavab yazın

